CD Třeboňští pištci - Aj, růže rozvila se
(s DPH)
Od začátku roku 2012 má Město Třeboň své nové logo, které se bude objevovat na všech papírových a digitálních materiálech a bude používáno jako marketinková značka města.
Základem loga je rožmberská růže v kamenném stylu, tj. s ostrými hranami, vyjadřující vztah ke gotice. Každý lístek růže je v jiné barvě, což vyjadřuje, že Třeboň je pestrobarevným městem, a to nejen díky bohaté architektuře s řadou historických budov, ale díky krajině, turistické gastronomii apod. Růže je trochu natočená, což znamená, že město je v neustálém pohybu, že se zde stále něco děje.
Logo má své varianty, která se mohou použít na obálky, tiskoviny, auta a podobně. Z tohoto loga města vychází i logo městského úřadu a některých městských společností; např. informační a kulturní středisko má ve svém logu oranžovou růži, vodohospodářská společnost modrou růži.
Třeboň se tímto přijetím nového loga zařadilo mezi moderní města, která vedle svého znaku přijaly nově i loga.
Autorem loga je Michal Ehrlich.
Znak města je konzervativní a vychází z historických podkladů, z heraldiky. Znak města tedy zůstává znakem i nadále a bude možné jej dávat i na různé propagační materiály.